An-Cadsolutions      Imgsystems

Kirjoittaja Aihe: Daveschool  (Luettu 1098 kertaa)

LW-miäs

• Hero Member
  • Sukupuoli: Mies
    • Profiili
Daveschool
« : Helmikuu 09, 2006, 09:53:53 am »

Ember

• Koodariapina
  • Global Moderator
  • LW | DFX+ | Photoshop
    • Profiili
Re: Daveschool
« Vastaus #1 : Helmikuu 09, 2006, 11:43:24 am »
Niinno, jos on varaa  ;D

Itse en moiseen paikkaan lähtisi, en enää. Tokihan siellä uusiakin juttuja oppisin melkoisen varmasti, mutta uskonpa että en saisi kyseisen rahan edestä oppia... Tosin Protonin kanssa voisi olla hauska heittää juttua :)
Foo sanon minä

jhn

• Newbie
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : Helmikuu 10, 2006, 11:41:29 am »
Tolla rahalla mä ostaisin mielummin jonkun SGI masiinan kotiin ja tekisin pari kuukautta demo reeliä :) Siihenkin menisi murto-osa niistä rahoista mitä tarvitsisit tuohon koulutukseen(?)
jhn | Avid | Final Cut | Photoshop

kone

• Global Moderator
    • Profiili
« Vastaus #3 : Helmikuu 10, 2006, 11:46:24 am »
Tolla rahalla mä ostaisin mielummin jonkun SGI masiinan kotiin ja tekisin pari kuukautta demo reeliä :) Siihenkin menisi murto-osa niistä rahoista mitä tarvitsisit tuohon koulutukseen(?)

Mitäs softaa aikoisit SGIllä pyörittää.. Ei Maya, XSI eikä Houdinia myöskään ole saatavilla enään Irixille. Mutta ei hätää veli voisi varmaankin myydä Irix Mirainsa & Mayan. Kun viimeinkin uskalsi taannoin vaihtaa lopullisesti XSIlle & Linuxille  :o. Mut joo en kyllä minäkään tämmöseen rahojani laittaisi.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 10, 2006, 11:53:43 am kirjoittanut kone »

jhn

• Newbie
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : Helmikuu 10, 2006, 12:22:24 pm »

Mitäs softaa aikoisit SGIllä pyörittää.. Ei Maya, XSI eikä Houdinia myöskään ole saatavilla enään Irixille. Mutta ei hätää veli voisi varmaankin myydä Irix Mirainsa & Mayan. Kun viimeinkin uskalsi taannoin vaihtaa lopullisesti XSIlle & Linuxille  :o. Mut joo en kyllä minäkään tämmöseen rahojani laittaisi.

Nojoo.. lähinnä aloin heti ajattelemaan FFI:tä (Flame, Flint, Inferno). Olin jo niin ajatusteni maailmoissa, että se itse 3d jäi unohtumaan. ;)
jhn | Avid | Final Cut | Photoshop