An-Cadsolutions      Imgsystems

Kirjoittaja Aihe: Vko 17: Hamburilainen  (Luettu 6960 kertaa)

zedar_1

• Hero Member
  • Sukupuoli: Mies
    • MSN Messenger  - zedar_01@hotmail.com
    • Profiili
    • 3D Kuvani
Vs: Vko 17: Hamburilainen
« Vastaus #60 : Huhtikuu 29, 2007, 11:58:01 pm »
Tässä oma renderini kunnon materiaaleilla. Testailin myös sss fast skiniä ja onhan se kätevä. Viimeksi koitin sitä aloitellessani maxilla, joten en tajunnut mitään; nyt kun ymmärtää termejä ja vaikutusta, niin onnistuu hiukan paremmin.
Salaattiin en ole kovin tyytyväinen, mutta yleisesti olen. En olisi uskonut osaavani tehdä näinkään hyvää. Tosin näyttäähän se vieläkin muoviselta, mutta silti. Renderissä skylight+2 area spottia, final gather ja gi pienillä asetuksilla ajan puutteessa.
Lisä-ajalla olisi tullut tomaatteja ja salaatti paremmaksi ja majoneesia. Nyt vaihdoin majoneesin juustoksi, koska se ei näyttänyt hyvältä majoneesina.

Btw. Voisiko joku antaa vastauksen aikaisempaan scatter kysymykseen?

"Olen sellainen läpi harmaan kiven, keksi pyörä uudestaan ja opi kantapään kautta -tyyppinen henkilö."

maxon

• Sr. Member
  • www.manujarvinen.com
    • MSN Messenger  - manu.jarvinen@myrealbox.com
    • Profiili
    • www.manujarvinen.com
    • Sähköposti
« Vastaus #61 : Huhtikuu 30, 2007, 12:24:03 am »
Osaako joku neuvoa miten scatterin saa toimimaan
Tietääkseni pitäisi riittää että vain select poly -modifierin heittää sämpylähatulle ja valitsee siihen halutut polyt

nappula

• Sr. Member
    • MSN Messenger  - huovisenposti@hotmail.com
    • Profiili
    • www.mhuovinen.fi
    • Sähköposti
« Vastaus #62 : Huhtikuu 30, 2007, 06:35:04 am »
Hieno on, tuon voisi jo melkein syödä :)
Itse tykkäisin, jos värit olisivat hieman tummemmat ja päällinen/muut jutut vähemmän täydellisiä.

Osaako joku neuvoa miten scatterin saa toimimaan niin, että se heittää niitä instansseja(siemeniä tässä tapauksessa) vain tietylle osalle päällystä? Nyt kopioin sen tietyn osan uudeksi objektiksi ja scatteröin sille.
Siellä on valikossa "selected polygons only" tms. mutta minulla ei tuntunut toimivan, joten tein jotain varmaan väärin. Oma mallinnusaikani on jo ohi, mutta tulevaisuutta ajatellen olisi kiva tietää... :)

Olen niin laiska kirjoittamaan ohjeita että nappasin parit ruudun kaappaukset toivottavasti kuvasta selviää scatterin toiminta.

zedar_1

• Hero Member
    • MSN Messenger  - zedar_01@hotmail.com
    • Profiili
    • 3D Kuvani
« Vastaus #63 : Toukokuu 02, 2007, 08:35:10 pm »
Hieno on, tuon voisi jo melkein syödä :)
Itse tykkäisin, jos värit olisivat hieman tummemmat ja päällinen/muut jutut vähemmän täydellisiä.

Osaako joku neuvoa miten scatterin saa toimimaan niin, että se heittää niitä instansseja(siemeniä tässä tapauksessa) vain tietylle osalle päällystä? Nyt kopioin sen tietyn osan uudeksi objektiksi ja scatteröin sille.
Siellä on valikossa "selected polygons only" tms. mutta minulla ei tuntunut toimivan, joten tein jotain varmaan väärin. Oma mallinnusaikani on jo ohi, mutta tulevaisuutta ajatellen olisi kiva tietää... :)

Olen niin laiska kirjoittamaan ohjeita että nappasin parit ruudun kaappaukset toivottavasti kuvasta selviää scatterin toiminta.

Spank you very much!
"Olen sellainen läpi harmaan kiven, keksi pyörä uudestaan ja opi kantapään kautta -tyyppinen henkilö."