EDIT: Näemmä kannattaa painaa oikeaa nappia ja avaa kuva tai vastaavaa, että näet sen kokonaan. Foorumissa on näemmä kokorajoitin ja viestiä joutuu oudosti selaamaan pienessä ikkunassa viestin sisällä

Olkoon tämä nyt ensimmäinen postini, kun tänne liityin. Joku on varmaan nähny miut 3DTotalin puolellakin jo, tai GamingArtistilla, mut joo, ihan suomipoika olen, ei, en ole joku friikki joka löysi toimivan kääntökoneen netistä

Tämä sattuu olemaan nyt tämän hetkisin projekti ja aktiivisin, siksi aloitan tällä nyt. Elippäs siis, Nippur niminen jannu 3DTeellä tarvitsi jonkinsortin mallia omaan koulunsa OpenGL projektiin, ja sanoin että voinpas auttaa, koska olen sen kanssa melkoisesti jutustellut. Ja se sanoi että kopteri olisi kiva, ja päädyin siihen tulokseen, että, no mikäpä siinä. Teenpäs sellaisen. Kuten varmaan jo arvasittekin, koska kopterilla aloitan.

Kopterista itsestään, halusin siitä rakettikäyttöisen. Siis, miksi ihmeessä käyttäisin jotain sellaista kuten 'ropelia', sehän on aivan laimeaa. Kopterin nimi/malli on Lioness, ihan vain siitä syystä että se on about kevyt rakenteinen ja ketterä, ja leijonattaret ovat niitä jotka metsästää perheessä. Ja leijona taas on Tsekkejen kansalliselukka, tai ainakin itse Tsekki, the Nippur, sanoi. Se omituinen pallo on sitten tsekkiarmeijan logo, värittämätän on valkonen, tummin on punanen, keskisävyinen on sininen.
Kohde poly määrä on ~1500-1700 ja yks 512x512 tekstuuri, näillä näkymin.
Pahoittelen ERITTÄIN huonoa ja sekavaa suomea, en ole kirjoittanut vissiin pariin vuoteen oikeasti suomea mihinkään... liikaa englanninkielisiä foorumeita

Eka sketsaus, laatu on mitä on 42 minuutin suunnitelulla, piirtämisellä, skannaamisella, muokkaamisella ja uploadaamisella:

Pieni muutos malliin, peräroottori poistettu turhuuden takia, siivekkeet (isommat kuvassa mitä oikeasti tulee olemaan) ja pienet sivu moottorit (kääntyvät) lisätty. Laatu taas huononee

:

Malli tähän mennessä, pikaisella koristeshaderilla ja GI:llä. ~1000 tri polyä. Älkööt välittäkö koneen keskiosasta, moottori sekä pääläjä ei ole vielä kasassa, vaan on kaks mirrored objektia, tästä johtuu keskikohdan omituisuus: