En näköjään ollutkaan laittanut tänne surkeahkoa teksutoitua versiota ylläolevasta muukalaisesta.
En todellakaan ole tyytyväinen matskuihin, varsinkin takki heijastaa kuin viimeistä päivää. En ole ihan varma mitä siinä tapahtui specularin kanssa, kun tämä on varmaan puolen vuoden takaa. Pitää joskus tulevaisuudessa tehdä kunnolliset. Myös silmät feilasivat. Ne eivät näytä siltä kuin kuvittelin, enkä testailun jälkeen ole yhtään varma, että saanko ne sen näköisiksi. Varmaan pitää kokeilla jotain muuta niiden kanssa.
Here goes:

Laitetaan pari muutakin vanhempaa, jotka olen saattanut jo postata tai sitten en.
Lentävälle mölliäiselle suunnittelin animaatiota, mutta toistaiseksi se on vain suunnitelma.

Dino on lopputyöstä parin vuoden takaa. Tälle pitää joskus tehdä parempi tekstuuri ja kompata johonkin live videoon. Mulla on pari ihan kohtalaista animaatiotakin tehtynä.

Muuten olen mallinnellut yhteen peliprojektiin malleja ja niitä en voi pistää näytillä ainakaan periaatteessa.
Tässä on kuitenkin skulpti jonka tein äsken. Ideana olisi, että kädet laitetaan tonne ohimoille ja sitten patsas katsoo ylöspäin ja avaa silmät ja.... galaksit räjähtää tai jotain.
Tosta tulee semmoinen pronssinen, ikääntyneen näköinen jossa on patinaa.