shade,
kerrotko millaisia ongelmia sulla on? Ah olitkin vastannut kuhn naputtelin. Finellä, view dependant, D16 mennään, yritän postata tuloksia kun korjaan työnalla olevasta trit pois. Ehkä jonkun saan nykyisestäkin näytille. Kiiti linkistä.
Zbrush Default Groupin kohdalla on 1 polyn reikä joka pitää paikata käsin, Clusterina tuominen ei onnistunut, ei näy Displacementiä vaikka sen poistasi.
EDIT: Zbrush tekee default groupin, laitoin koko hahmon samaan gruppiin ja exporteerasin uudestaan, näyttäisi toimivan, sitten vaan materiaali clusteri pois ja kaikki ok. Displacement on joskus aiemminkin kiukutellut materiaali clustereista, yleisemmin tunnetaan Override ongelma. Omituisia pikkujuttuja.EDIT2: Joo vielä helpompaa kaikki samaan grouppiin ja Import Groups as Objects ja kaikki hyvin, ihme kun ei missään tutossa ole mainuttu, useemman olen kahlannut, maksullisenkin.
Luin CGTalk linkin threadin kokonaan ja voin olla aika levollisin mielin koska asialle tehdään jotain. Itse saan Displacementin sellaisena kuin se on zbrushissa, pientä hieromista on, voi johtua noista tri polyistä..
LW:ssä modlatessa pidin huolta ettei jää ollenkaan tri polyjä. Nyt on 6n kappaletta tri polyja ja näyttäisi että tiukasti vain quad polyja jatkossa. Pipeline tutuon mukaan niitä pitää välttää, mutta meen kyllä takasin pelkkiin quadeihin. Ikävä kyllä jo envelopissa olevia ei voi muokata ja pitää pärjätä näillä. Onneksi on suht tarkkaan modlannut askeetisesti quad looppeja, viehän se aikaa mutta palkitsee.
UV:t olen tehnyt XSI:ssä.
Näistä ei näkyvää vaikutusta toistaiseksi jos se on näkymättömässä paikassa.
'INFO : GAPP 0.2 warn 092123: displacement: removed small triangle
tääkään ei näytä vaikuttavan:
'TIFFReadDirectory: Warning, /home/zzz/XSI_projects/KEITH/Pictures//Keith_To_XSI_ADEdot1704_f1001-D16.tif: wrong data type 1 for "Software"; tag ignored.
Edit: Quick Code DE-FCEK-EACADA-D16
Takasin perheasioihin, palaillaan.