An-Cadsolutions      Imgsystems

Kirjoittaja Aihe: Ennakkotehtäviä tänne  (Luettu 3487 kertaa)

zedar_1

• Hero Member
  • Sukupuoli: Mies
    • MSN Messenger  - zedar_01@hotmail.com
    • Profiili
    • 3D Kuvani
Ennakkotehtäviä tänne
« : Huhtikuu 13, 2009, 10:24:37 pm »
Hain itse pelkästään Metropoliaan, mutta laittakaa tänne ennakkotehtäviä ihan sama mihin haitte.
Olen ihan tyytyväinen hahmoihin. Tulostus oli kyllä pettymys, koska cmykkinä värit "haalistuivat" aika paljon. Voiko maksissa laittaa cmykin väriprofiiliksi? Jotain haittaa?
Teknisesti tyytyväisin olen sudenkorentoon, mutta kärsä-ötökällä on paras ilme.  :)
Värit eivät ole ihan lopulliset tossa kuvassa, mutta viimeisintä ei ollut käsillä. Kuitenkin käytännössä tuo kuva.

Tehtävänä oli tehdä kolme hyönteishahmoa lasten/kokoperheen elokuvaan, tietyillä persoonallisuuksilla.
Laiska, omahyväinen(Minulla keltainen kuoriainen)
Pomottaja, pikkutarkka(Minulla korento)
Yksinkertainen, kiltti(Minulla kärsä-ötö)

btw. Metropolian kolmannessa tehtävässä, motivaatiokirje, oli ihan perkeleen vähän merkkejä käytettävänä. 2300 ei riitä mihinkään. Kirjoitin aluksi a4:n verran, sitten huomasin rajoituksen(kannattaisi lukea ohjeet huolella ENNEN aloittamista) ja jouduin poistamaan puolet.

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 13, 2009, 10:32:51 pm kirjoittanut zedar_1 »
"Olen sellainen läpi harmaan kiven, keksi pyörä uudestaan ja opi kantapään kautta -tyyppinen henkilö."

Vilperi

• Hero Member
    • Profiili
Vs: Ennakkotehtäviä tänne
« Vastaus #1 : Huhtikuu 13, 2009, 10:55:36 pm »
Piti hakea mutta jäi väliin, laiska kun oon. Näköjään pidensivät hakuaikaa. Ylihuomenna umpeutuu. Vois testata jos sais alle kahessa päivässä jotain aikaan ;D

Osmic

• Sr. Member
    • Profiili
« Vastaus #2 : Huhtikuu 14, 2009, 12:34:02 am »
Veljenpoika 2v katsoo aina minusculea boxista: http://www.youtube.com/watch?v=7oN7QhLuJfo&feature=related
Chat Republic Games

SuurFett

• Global Moderator
  • aka Surround
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : Huhtikuu 14, 2009, 01:00:10 am »
Kai sulla oli siinä lähetyskuoressa noi ukkelit samassa A3:ssa?

Vilperi

• Hero Member
    • Profiili
« Vastaus #4 : Huhtikuu 14, 2009, 02:45:39 am »
Pikkutarkka pomottaja ;D

Juhis

• Full Member
    • Profiili
« Vastaus #5 : Huhtikuu 14, 2009, 11:07:09 am »
Mä rupesin tekemään ennakkotehtäviä viimesellä viikolla töitten ohella. Tuli kyllä niin juosten kustuja :D.
Sain palautettua sillon kun olisi pitänyt, kun ton hakuajan pidennyksen sain tietää sillonkun olin jo junassa matkalla hesaan palauttamaan kirjekuortani.
Itse tosin hain kuvaus ja leikkaus linjalle, jossa tehtävät olivat eri ja pääosin tarkoitus oli valokuvilla tehdä. Innostus oli kyllä niin nollassa eikä jaksanu ketään kaveria pyytää "näyttelemään" kuviin joka vielä lisäsi kuvien säälittävyyttä :D. Yhen tehtävän tein sit sen takia 3d:nä. Tehtävän antona oli, "esitä kuudella kuvalla yksinkertainen kohtaus, jossa elokuvan henkilö tekee tunnustuksen.
Kolmeen näistä kuudesta kuvasta voit liittää jonkin repliikin tai muun äänen."
Ensinnäkin äänet unohdin lisätä kokonaan, koska ideanani oli kylläkin että joka kuvassa puhuttaisiin. Eli hienosti meni nääkin.. Jos pääsykokeisiin tulee kutsu nii voi kyl olla niin fiilareis tämmössen paskan jälkeen :D.
Ja tosiaan tää oli mun mielest yks onnistuneimmista tehtävistä viel kaiken lisäks..

edit:
Niin ja mun mielestä kyllä todella paskat elokuvanhahmot. Tajusin tonkin vasta sen jälkeen ku oli puolessa välissä jo niin en sit jaksanu alkaa vaihtaa. Mut samakai ehkä sit ens vuon uudestaan :D.
Nyt on kuvatkin.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2009, 10:10:11 am kirjoittanut Juhis »

mikkomikko

• Global Moderator
    • Profiili
    • 3D portfolio
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : Huhtikuu 14, 2009, 12:58:25 pm »
Tässä omani.

zedar_1

• Hero Member
    • Profiili
    • 3D Kuvani
« Vastaus #7 : Huhtikuu 14, 2009, 01:54:43 pm »
Kai sulla oli siinä lähetyskuoressa noi ukkelit samassa A3:ssa?

Juu, oli.

Vilperi: Hienon näköinen, tosin pimeä kuva. Mites muut hahmot edistyy? Vielä ehtii.  :)
mikkomikko: Minusta hammashahmolla on paras ilme, oletan että se on kiltti. Väriä olisi voinut olla hahmoissa vähän lisää. Onnea!

Itse en edes kuullut hakuajan pitenemisestä, miksi sitä pidennettiin?
"Olen sellainen läpi harmaan kiven, keksi pyörä uudestaan ja opi kantapään kautta -tyyppinen henkilö."

Vilperi

• Hero Member
    • Profiili
« Vastaus #8 : Huhtikuu 14, 2009, 06:50:00 pm »
Itse en edes kuullut hakuajan pitenemisestä, miksi sitä pidennettiin?

Joidenkin nettihakuongelmien takia.

Kyllä tää yritys jää tähän. Ei mitään mahiksia tehdä vielä kahta ötökkää ja kuvakäsistä.  Ens vuonna vois yrittää olla reippaampi ja tarkistaa aikataulut ajoissa ;D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 14, 2009, 06:58:34 pm kirjoittanut Vilperi »

Juhis

• Full Member
    • Profiili
« Vastaus #9 : Huhtikuu 15, 2009, 10:17:51 am »
Sitä aikaa pidennettiin, koska nettihaku meni 8.4 (haun piti loppua 9.4) täysin jumiin ja parhaalla tuurilla pääsi maksimissaan yhteystietoja täyttämään. En tosin ole varma, mutta jostain myös kuulin että toi pidennetty aika oli nimenomaan vaan tolle hakemiselle, mutta ennakkotehtävät piti palauttaa tohon 9.4 mennessä. Mut tosta en mee kyllä takuuseen ollenkaa. No samakai ite sain ne onneks palautettua ainakin just sillon viimetorstaina.

SuurFett

• Global Moderator
  • aka Surround
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #10 : Huhtikuu 15, 2009, 12:29:24 pm »
Yhteishaku pidennettiin kaikissa paikoissa, mutta ennakkotehtävät ovat asia erikseen. Esim. Lamk päätti olla pidentämättä, kun taas metropolia (onnekseni) päätti pidentää.

SuurFett

• Global Moderator
  • aka Surround
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #11 : Huhtikuu 16, 2009, 08:20:24 am »
Huh huh, vihdoinkin tää ennakkotehtävien teko on ohi. Alotin ite tekee metropolian tehtäviä viikko sitten kun sain tietää, että niitä on pidennetty. Sitä edellisenä viikkona tein Lamkiin tehtäviä.

Mutta tässä on minun metropoliaan lähetetyt. Tehtävä 2:sta aloin tekee tiistain iltana, jonka tekemistä tein aamu neljään. Kuudelta herätys ja siitä töihin :D ja päivällä Riihimäeltä helsinkiin viemään käsin tehtäviä. Metropolian pisteellä olin paikalla 16.20  :( Viikko työtä ja ovi oli kiinni. En tiää miten kävi, sillä vein sinne yläkertaan olevaan kirjastoon. Vituraks män.

ienrdna

• Sr. Member
    • Profiili
« Vastaus #12 : Huhtikuu 17, 2009, 07:36:46 pm »
Eikös hahmojen pitänyt olla hyönteisiä?

SuurFett

• Global Moderator
  • aka Surround
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #13 : Huhtikuu 18, 2009, 10:18:44 pm »
Mitä meinaat?

zedar_1

• Hero Member
    • Profiili
    • 3D Kuvani
« Vastaus #14 : Huhtikuu 18, 2009, 11:18:59 pm »
Skorpioni on hämähäkkieläin. Tosin en usko, että se haittaa. Tyyli/idea on tärkein.