3Dolphin keskustelufoorumi
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Syyskuu 10, 2010, 10:30:29

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
22276 viestiä 2168 aihetta kirjoittanut 604 jäsentä
Uusin jäsen: morkomoko
* Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
+  3Dolphin keskustelufoorumi
|-+  Yleinen grafiikka
| |-+  Yleinen CGI
| | |-+  Näppäimistö keskellä kämmentä, 3ds max
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Näppäimistö keskellä kämmentä, 3ds max  (Luettu 710 kertaa)
nappula
Sr. Member

huovisenposti@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #15 : Tammikuu 23, 2010, 09:03:48 »

Varmaan tulee myöhässä mutta transform gizmo tulee näkyviin ja menee piiloon X näppäimellä.
tallennettu
Masa
Vieras
« Vastaus #16 : Maaliskuu 02, 2010, 09:56:07 »

Versiokohtasii noi näppäinasetukset defaulttina, mut kantsii aina tehä ite tollasia floating toolbareja, mitä nyt itse kutsun "quicktools". Saa kaikkea paskakkaa laitettuu leijuvaan menuun ja siirrellä/piilottaa tai laittaa näkyviin kun siltä tuntuu ja yleensä silloin kun ovat paljolti käytössä.
tallennettu
SkyWay
Newbie
*

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #17 : Maaliskuu 27, 2010, 02:13:11 »

Vähän myöhässä tulee, mutta kuulostaa pahasti siltä, että näppistä läimitään koko jalalla Tongue Itse olen tottunut kustomoimaan oikean hiiren menun käyttööni sopivaksi enkä oikeastaan koske kuin Ctrl+Z yhdistelmään. Kuulostaa myös pahalta jos maxin saa oikeasti niin huonoon kuntoon, että pitää asentaa uudelleen...

Se Help ei ole siellä turhaan ja nykyään siellä on jopa tutoriaaleja omassa osiossaan. Suositan lämpimästi Smiley

/rant

Mitä taas en suosita niin 2010 version käyttöä Tongue Ovat taas kasanneet uusia featureja vanhan, jo muutenkin huonossa kunnossa olevan pohjan päälle ja huhhuh ku rakennelma alkaa vavista...
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 27, 2010, 02:15:02 kirjoittanut SkyWay » tallennettu

Sivuja: 1 [2] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!