An-Cadsolutions      Imgsystems

Kirjoittaja Aihe: 3d-koulutus ulkomailla  (Luettu 1461 kertaa)

Vilperi

• Hero Member
  • Sukupuoli: Mies
    • Profiili
Vs: 3d-koulutus ulkomailla
« Vastaus #15 : Tammikuu 18, 2010, 05:06:12 pm »
ei ole ruotsia. Se on Englanin yliopisto jos et vielä ymmärtänyt ;D Siellä ei ole ruotsia pelkästään HARDCORE 3d 24/7

Läppää yritin heittää  ;D

Paljonko koulu maksaa? Onko paljon kauniita nuoria naisia? Voitko näyttää töitä joilla pääsit sisään?

ahtiandr

• Newbie
  • *
  • studying 3D
    • Profiili
    • http://www.alexeiart.fi
    • Sähköposti
« Vastaus #16 : Tammikuu 22, 2010, 03:20:42 am »
Meille ensimmäisellä tunnilla sanottiin että monet lähtee koska on tosi vaikea kurssi. Jotkut lähti omasta tahdosta, jotkut pudotettu pois. Mutta suurin osa lähti sen takia että on tosi paljon tekemistä.
Minulla oli lukiossa aina kutonen enkusta mutta olen lukenut sitä sen jälkeen itsenäisesti ja sain IELTSistä 6.5/9 . Se on minimi vaatimus tällä kurssilla. Ymmärän kaiken kurssilla. Opettajat puhuvat hyvää englantia, mutta ainoa vaikeus on Cultural studies. Siellä opiskellaan kaikenlaista animaation liittyvä historia, psykologia... Kurssin lopussa piti kirjoittaa esseen . 1200 sivua kolmessa viikossa.

kampuksella on monta vaihtoehtoa missä voi asua. Esim. minä asun paritalossa. Meitä on 7 yhdessä talossa. Kaksi kylpylä ja kaksi vessa + yksi keittiö. Huone on aika pieni mutta minulle riittä. Netti on nopea ja se kuulu asunto hintaan. Kampuksen lähellä on kuntosali, ruoka kauppa ja foorumi - uusi klubi paikka. Eli kaikki on lähellä.

Meillä on 4 päivää opiskelua. Joka päivää on 10 00 - 17 00 asti. Meille kerrotaan pääasioita ja annetaan projektejä tekemään. Meillä on myös erilaisia piirustus kursseja. On olemassa elävän mallin kurssi. Meillä on sellaisia jotka ovat tosi hyviä 3D eessä ja sellaisia joilla on tosi hyvä piirustus taito.

Ensin tein englannin testin. Sen jälkeen aloitin hakea kouluun. Tein hakemuksen UCAS sivulla. Sitten piti odottaa. Kävin myös haastattelussa mutta ei ollut pakko, koska asun ulkomailla. Lukion keski arvo on 7.6 ja matikasta sain D een. Ne ei edes tarkistanut minun todistukset! Se on kyl outoa.

Kilpailusta en voi sanoa paljon, koska en tiedä paljonko oli halukkaita. Ainoa tiedän että alussa meitä oli tosi paljon , ei edes riittänyt koneita kaikkille, mutta nyt luokassa on noin 25 opiskelijaa ja meitä on kaksi luokka.

mikkomikko

• Global Moderator
    • Profiili
    • 3D portfolio
    • Sähköposti
« Vastaus #17 : Tammikuu 22, 2010, 03:25:15 pm »
Lainaus
Kurssin lopussa piti kirjoittaa esseen . 1200 sivua kolmessa viikossa.
1200 sivua?! Eikai sentään? :)

zedar_1

• Hero Member
    • MSN Messenger  - zedar_01@hotmail.com
    • Profiili
    • 3D Kuvani
« Vastaus #18 : Tammikuu 22, 2010, 03:57:46 pm »
Onko toi IELTS tms. pakollinen käydä? olen lukion käynyt ja englannista E.

Kiitti infosta, auttaa paljon. Tosiaan ei varmaan 1200 sivua? 120:kin olisi liikaa. 12 olisi tehtävissä ;D
"Olen sellainen läpi harmaan kiven, keksi pyörä uudestaan ja opi kantapään kautta -tyyppinen henkilö."

ahtiandr

• Newbie
  • *
  • studying 3D
    • Profiili
    • http://www.alexeiart.fi
    • Sähköposti
« Vastaus #19 : Tammikuu 22, 2010, 09:43:40 pm »
Ensin teet UCASin sivulla oman lomakkeen , eli laitat kaikki tiedot ja todistuksen arvosanat . Sitten kun aika tulee UCAS lähettää sinun lomakkeen kouluihin mihin olet hakemassa. Ne koulut antaavat sitten sinun lomakkeen peruustella vaatimuksia. Minulla esim. oli maksu ja toi IELTS testin suorittaminen, mutta ehkä jos enkku on niin hyvä niin sitten ei ole hätää.  Se IELTS on kuitenkin helpompi kun yo.

olen tosi pahoillani se on kyllä sanaa , eli 1200 sanaa eikä mitään sivua  :)

Tässä on vähän minun vanha portfolio töitä , ei kaikki mutta ...

Ja tämä oli meidän ensimmäinen projekti. Piti tehdä kaksi kadun konseptiä

Ensimmäisessä kuvassa olen käyttänyt erilaisia valokuvia ja piirtänyt niiden päälle , toisessa piirsin 3d päälle. Kaikki nämä teknikat oli selitetty kurssin aikana.

P.S. jos olette jo huomanneet suomi ei ole äidinkielini  :-[ Mutta itse olen asunut Suomessa 8 vuotta, mutta nyt tässä Englannissa olen jo unohtamassa sen, tosi huono juttu, koska ajattelin silti tulla takaisin työskentelemään.