An-Cadsolutions      Imgsystems

Kirjoittaja Aihe: Mun säätöketju  (Luettu 960 kertaa)

Masa

• Vieras
Mun säätöketju
« : Maaliskuu 10, 2010, 12:39:44 am »
Lykkään tänne jotain random-väännöksiä vaan ja jotain testailuja (jos on) kunhan skenet tulee siihen malliin.

Muistuttaako tämä jotakuta, vai epäonnistuinko täysin?

Osmic

• Sr. Member
  • Sukupuoli: Mies
    • Profiili
Vs: Mun säätöketju
« Vastaus #1 : Maaliskuu 10, 2010, 06:07:51 pm »
Muistuttaa vähän cameralabs.comin Gordon Lanea: http://www.youtube.com/watch?v=iV8pJohWQek
Chat Republic Games

Masa

• Vieras
« Vastaus #2 : Maaliskuu 24, 2010, 09:16:27 pm »
Pieni uppi. Nyt varmaa jo jotain hahmoa muistuttaa. Luovuin yhdennäköisyydestä naaman osalta kunnon lähdemateriaalin takia.

Ihan dot3 normal mappia varten ja pohtisin kauan tehdäkkö colorit high-res vai low-res mallille, mutta sama työ se kuitenkin on ja high-ressistä saa vielä omat bump-channelit kokattua normal mappiin mukaan.

Muuten löytys kaverille hyvin remake costume saitteja, mistä sai lähdematskua kyllä.

Masa

• Vieras
« Vastaus #3 : Maaliskuu 25, 2010, 07:34:09 pm »
Taas pientä uppia. Alkaa kyllä kypsyttää toi tekstuurien suttaaminen jo, no onneks voiton puolella jo.

Masa

• Vieras
« Vastaus #4 : Huhtikuu 09, 2010, 12:00:57 am »
Tämmönen lopputulos perusrendinä, pieniä artefakteja(kuten tässä) tulee välillä rendeihin, en tiedä mistä johtuu oikestaan, kun ihan sama mitä samplausta käyttää niin niitä tulee.. tarvii tutkiskella. Itseasiassa on kestänyt tämä projekti, kun olen odottanut jeesiä vanhalta "kaveriltani" Ben Eoffilta avuksi hieman tässä säädössä jonkin muun suhteen.

zedar_1

• Hero Member
    • MSN Messenger  - zedar_01@hotmail.com
    • Profiili
    • 3D Kuvani
« Vastaus #5 : Huhtikuu 09, 2010, 01:57:46 am »
Kaula kiiltää vähän turhan paljon. Näyttää öjytyltä. Muuten erittäin hyvän näköinen hahmo.
Laita wire näkyville? Eritysesti hiukset kiinnostaa.
Have you ever had a dream, that you were so sure was real? What if you were unable to wake up from that dream? How could you tell the difference between the dream world and the real world ?

Masa

• Vieras
« Vastaus #6 : Huhtikuu 09, 2010, 03:05:43 am »
Kaula kiiltää vähän turhan paljon. Näyttää öjytyltä. Muuten erittäin hyvän näköinen hahmo.
Laita wire näkyville? Eritysesti hiukset kiinnostaa.

Pakko sen on kiiltää (vielä enemmänkin tarttis), jos käyttää vähänkin laajempaa valaistusta. Hiukset on vain perus scalp alla + tekstuuri ja siihen lisätty "strandeja", eli tollasia polygonilevyjä tekstuurilla. Ihan polygonihiukset on ilma mitään erikoisia shadereita, jotka myös katoaa isomman valaistusken myötä, joten tarvii koittaa jotain kehittää. Katso vaikka World of Warcraft Sneak Peek -- Behind the Scenes ja se night elf osio siinä, niin saat hinkkivinkin siihen näin ensihätään. Tosin siinä paljon parempi.

Masa

• Vieras
« Vastaus #7 : Huhtikuu 09, 2010, 03:35:28 am »
No siinä on wire viewportin näkymästä ja kyllä tukassa on Dot3 Normal Map bumppina tuomaan hiukan detailjia.. ei ole välttämätön kyllä. Takki ja housut on tollaset perus-nahkavintage moottoripyöräasusteet.

Masa

• Newbie
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #8 : Syyskuu 11, 2010, 08:19:09 pm »
Jahas.. takaisin sorvin ääreen.

Tuli tesmattua vaatesimulointia vähän.. arvot taitaa olla ihan jees sille. Tussarista ei kannata välittää, siinä on reflectionit, mutta eipä ympärillä ole kuin mustaa ja ei mitään.

zedar_1

• Hero Member
    • MSN Messenger  - zedar_01@hotmail.com
    • Profiili
    • 3D Kuvani
« Vastaus #9 : Syyskuu 12, 2010, 10:27:30 pm »
Deus Ex innoittanut?  :)

Takin matsku on kiva ja takki on muutenkin aika hyvän näköinen. Kaulus on vähän outo, liian leveä ja lyhyt tai jotain.
Lisää napit, tuo hyvin detskua.

Mikä häiritsee minua eniten ovat hahmon bootsit. Ne näyttävät kumisaappailta.
Panssari on myös vähän out of place mun mielestä, parempi materiaali voisi auttaa paljon Nyt se on liian kliininen.

Mikä hahmo tämä on? Tuleeko johonkin isompaan projektiin?

Keep up the good work!
Have you ever had a dream, that you were so sure was real? What if you were unable to wake up from that dream? How could you tell the difference between the dream world and the real world ?

Masa

• Newbie
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #10 : Lokakuu 01, 2010, 02:17:36 pm »
Kyllä, tarkoituksena olisi pieni animaatio tehdä ja jos joku haluaa, niin voisi hahmoja contribuutata mulle. Olen katsellut, niin tuolla on ainakin päitä mallinnettuna paljon. Nimensä, jos se ikinä tulee valmiiksi, niin saa krediitteihin ja jos ovat compelete-hahmoja, niin loppuun laitan rendauksen ja nimen/nickin-siihen viereen, miten kukin haluaa.

Ihmishahmoja ihan tarvitsen.. itsellä nyt on1 ja puoli valmiina.. tuo JC ja yksi toinen valmiina "prklstana"-unwrappiin ja pari tarvitsisi vielä tehdä tai yleensäkin tarvitsen. Muutin nuo bootsit maihareiksi ja napit takkiin ja muuta pientä säätöä, tosin rendiä ei ole, kun ei jaksa postailla ja eipä noissa niin ihmeellistä olekkaan.