An-Cadsolutions      Imgsystems

Kirjoittaja Aihe: 3D Artisti etsii töitä  (Luettu 1024 kertaa)

ahtiandr

• Newbie
  • *
  • Sukupuoli: Mies
  • studying 3D
    • Profiili
    • Sähköposti
3D Artisti etsii töitä
« : Huhtikuu 05, 2010, 09:52:58 pm »
Moi! Olen etsimässä töitä.

Olen Alander Alexei. Täällä hetkellä olen opiskelemassa 3d Digital Animation Hertfordshire yliopistossa Englannissa. Olen toiminut character/environmnt artistina pelifirmassa 4 kuukautta. (FROZENBYTE)

Olen käyttänyt 3d graafista suunnittelua noin 3 vuotta. Osaan toimia environment artistina kuten character artistina

low poly (3700 polygons)hahmo, valmis animaation

3D katu

Katu konsepti

katu konsepti 2 (mattepainting)

3D shakki nappula

3D Portrait

Jos kiinnostaa pyydän ystävällisesti ottaa yhteyttä

sähköposti: aleks_al@welho.com

puhukieli:

Suomi
 Englanti
 Venäjä
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 08, 2010, 10:50:56 pm kirjoittanut ahtiandr »

Felor

• Global Moderator
  • Se Silomies
    • Profiili
    • http://felor.1g.fi/
    • Sähköposti
Vs: 3D Artisti etsii töitä
« Vastaus #1 : Huhtikuu 08, 2010, 02:08:24 am »
kuvat eivät näy.
edit: se olikin adblockeri joka piilotti kuvat
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 09, 2010, 12:26:54 am kirjoittanut Felor »

SkyWay

• Newbie
  • *
    • Profiili
    • skyway-designs
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : Huhtikuu 08, 2010, 02:25:19 am »
Jotain muita kuvia näkyy kyl kun klikkaa noita alhaalla olevia...mut noh.

ahtiandr

• Newbie
  • *
  • studying 3D
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : Huhtikuu 08, 2010, 06:26:30 pm »
Olen tosi pahoillani, ettei kuvia ole. Jotain hostin kanssa tapahtui. Yritän korjata tänään.

korjattu
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 08, 2010, 10:48:04 pm kirjoittanut ahtiandr »

Masa

• Vieras
« Vastaus #4 : Huhtikuu 08, 2010, 11:54:29 pm »
Hienoja töitä, tosin tuota ensimmäistä hahmoa olisi vittumaista rigata ja animoida tuosta posesta (jollei jo ole), mutta muuten. Laita monttu lähes kiinni ja kädet suoraksi. Siis ei mitenkään negatiivisesti kommentoiden vaikka tuolla "tyylillä" sen ilmaisinkin. Onnea vaan jatkoon.

ahtiandr

• Newbie
  • *
  • studying 3D
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : Toukokuu 19, 2010, 11:45:32 pm »

xcx

• Administrator
    • Profiili
    • Verajankorva.com
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : Toukokuu 20, 2010, 09:34:12 am »
Ihan jees. Undead soilder ja haltia näyttää minusta parhailta.
Technical Artist - Remedy Games
http://www.verajankorva.com

kerosene

• Full Member
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #7 : Toukokuu 21, 2010, 01:19:21 am »
Jep XCX - sai minut tsekkaaman uudelleen kun en muistanut nahneeni haltiaa.

Pari vinkkia demoreeliiin.

1.
Nopeasti asiian - jos reeli on 3 mallia ei sen tule olla yhta pitka kuin jos siina olisi 10 mallia. Pyorittamalla samaa maillia enemman kuin yhden kierroksen et lisaa mitaan infoa ja katsojalle saattaapi kayda niinkuin minulle - en katsonut loppuun koska kyllastyin.

2. parhaat ensin
Mina laittaisin undead slodierin ja zbrush haltian heti alkuun (tod nak halita ensin) , sitten sillan ja muut rojut pikaisesti loppuun. Naikkosen todennakoisesti jattaisin pois kokonaan.

3. Simppeli formastti ja editointi. Tama lahinna sinun itsesi iloksi. Usein porukat kayttaa 2 viikkoa esityksen tekemiseen, kun mallintamiseen meni viikko. Tama on huono tsydeemi, koska itse malli on olennaisempi tyon saannin kannalta. Eli valta turhia koristeluja ja pida editointitiedostot sellaisina etta voit helposti pudottaa uden mallin sisaan ilman isompia murheita.

4. Ja sitten vaan lisaa malleja tekoon. Pelihahmosi ja Zbrush hommelit nayttavat hyvilta - lisaa vaan niin taidot kehittyy ja reeli kasvaa.

ahtiandr

• Newbie
  • *
  • studying 3D
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #8 : Toukokuu 22, 2010, 09:14:33 pm »
Kiitoksia! Tosi paljon hyvää tietoa tuli. En ole laittanut haltian ensin sen takia että se ei ole valmis malli eikä wireframia ole. Meidän opettaja sanoi että täytyy näyttää valmiit mallit koska se tarkoittaa että voin tehdä projektit kokonaan loppuun saakka. Mutta, kyllä ensi kerralla pitäis olla parempi reeli.

xcx

• Administrator
    • Profiili
    • Verajankorva.com
    • Sähköposti
« Vastaus #9 : Toukokuu 23, 2010, 12:14:03 pm »
No opettajien ohjeet ovat ohjeita. Varmasti hyviä sellaisia, mutta sääntönä niitä ei pidä ottaa. Kenties haltia ei ollut valmis, mutta mistä sitä kukaan tietää jos rendaat siitä pyörähdyskuvan. Jengi vain olettaa, että tuo on mallinnustreeni, jonka ei ole tarkoituskaan olla texturoitu. Wireframen esittely reelissä ei minusta ole tarpeen. Toki polytopologia on tärkeää, mutta voit pistää niitä wireframe kuvia yms. sen jälkeenkin kun sinulle soitetaan ja pyydetään haastatteluun. Itse ainakin tykkään viedä mukanani jotain extraa vielä haastattelluunkin reelin lisäksi.
Technical Artist - Remedy Games
http://www.verajankorva.com

zedar_1

• Hero Member
    • MSN Messenger  - zedar_01@hotmail.com
    • Profiili
    • 3D Kuvani
« Vastaus #10 : Toukokuu 23, 2010, 08:29:17 pm »
No opettajien ohjeet ovat ohjeita. Varmasti hyviä sellaisia, mutta sääntönä niitä ei pidä ottaa. Kenties haltia ei ollut valmis, mutta mistä sitä kukaan tietää jos rendaat siitä pyörähdyskuvan. Jengi vain olettaa, että tuo on mallinnustreeni, jonka ei ole tarkoituskaan olla texturoitu. Wireframen esittely reelissä ei minusta ole tarpeen. Toki polytopologia on tärkeää, mutta voit pistää niitä wireframe kuvia yms. sen jälkeenkin kun sinulle soitetaan ja pyydetään haastatteluun. Itse ainakin tykkään viedä mukanani jotain extraa vielä haastattelluunkin reelin lisäksi.

Minusta ainakin on mielenkiintoista nähdä esim. noissa pyöräytyksissä yksi wireframe-pyörähdys. En tosin ole työnantaja, mutta silti.
Have you ever had a dream, that you were so sure was real? What if you were unable to wake up from that dream? How could you tell the difference between the dream world and the real world ?