No joo, unohdetaan same shit - vaikka itse olen siihen ns. päätynyt. Maxin NURBS:a en ole koskaan oikein kokeillut, kun nykylaidasta tietämättä, niillä ei tehnyt oikein mitään ennen. Polymallinnuksella olen mennyt, sillä saa autoista-ukkoihin ihan hyvin ja en suunnittele mitään muotoilupuolen-juttuja roboteille, mitkä ainakin ennen kyllä oli ihan Autocad-juttuja ennen ja sitten sorvi/jyrsin rupesi työstämään lukitustappeja ja kiiloja ulos liukuhihnana ja itse ryysti kahvia ja jauhoi paskakkaa sen ajan... sen verran olen sitä nähnyt.
Sitten olen auton jarruleyyn joskus tehnyt mittoihin, kun Autossa oli vielä lähinnä komentorivityöskentelyä ainakin silloin.. mutta siitä on jo reippaasti aikaa.
*EDIT* ja mulle tuli joskus SAABMagazine, kun sellaisen auton omistaja olen, niin siinä oli juttu autojen suunnittelusta, niin ne siellä Trollhattanissa ainakin käsin teki oikean autonkokoisen savimallin ja skannasi sen ja sitten suunnittelijat lähti hajoittaa sitä osiin ovien yms. tekemiseksi roboteille. Siinä ei kyllä kerrottu mitä ne oli ja millä softilla. Tiedä sitten tarkemmin.