Bestf of E3, interpreted by Pyry. (ehkä enemmän itselleni kuin muille, mutta tässä on mielipiteitäni jos jotakuta kiinnostaa)
Beware of the WALL OF TEXT:Deus Exin trailerin oli aivan jäätävän hyvä. Kylmiä väreitä meni ja haluan pelata sitä!
Aika pitkä tosiaan, mutta ei silti se ei ole tylsää hetkeä nähnytkään. Maailma on kuvailtu/kuvattu todella hienosti ja aikakausi on kiinnostava.
Taidan itseasiassa ostaa ensimmäisen Deus Exin Steamista.
Assasin's Creedin traileri sitä mitä odottikin. Sama visuaalinen tyyli säilytetty. Yllättävän suoraa lähestymista trailerissa, samaa pelissä?
Trailerista puuttui suurimman osan aikaa jotakin, se x asia, joka nostaa sen mahtavaksi. Onneksi loppu nosti odotuksia. Enzio on yksin voittamaton, ja sitten heitä onkin viisi, omg! Loppu pelasti trailerin ja oli ihan mahtavan eeppinen.
Pelistä sen verran, että moninpeli, kissa ja hiiri, on varmasti aivan sairaan hauskaa.
SWtOR. Traileria kehuin jo, joten sanotaan vaikka sen verran pelistä, että peligrafiikasta/mekaniikasta en ole hirveästi pitänyt, mutta silti harkitsen ostoa(osittain trailerien takia, kyllä menen täysin hypen mukana

)
SW:FU(uuuu)
Traileri visuaalisesti jopa SWtOria hienompi, mutta muuten heikompi. Peliä odotan heikosti innostuneena. Ykkönen oli hyvä, mutta siinä oli paljon parannettavaa.
Civilization V on täysin varmasti ostolistalla. Civilization sarja on minulle ehkä jopa SE, paras pelisarja ja olen pitänyt kaikista osista(paitsi ykköstä en ole pelannut).
Pidän miten tämä osa on viety vähän eri suuntaan muuttamalla pelimekaniikkaa, koska neljäs on edelleen täysin mahtava ja viides ei voisi parantaa sitä hirveästi, joten nyt on käytännössä kaksi civiä joita pelata.
Witcher 2:n traileri ei ollut jännittävin, mutta pakko antaa aina respektiä, kun pelimoottorilla pystytään tekemään hyvän näköinen traileri. Ensimmäinen oli niin hyvä, että tämä on pakko ostos. Kirjat ovat myös mahtavaa fantasiaa, suosittelen lukemaan.
Tässä vähän pelimekaniiksta ja muusta:
http://e3.gamespot.com/video/6266532/Majin And The Forsaken Kingdom. Traileri ihan jees. Hyvä musiikki, mutta muuten äänisuunnittelu aika surkeaa, eikä se musiikkikaan istunut tapahtumiin hirveän hyvin. Casti, varsinkin sankarin oli tosiaan aika hirveä.
Peli vaikutti mielenkiintoiselta ja täytyy pitää muistissa.
The First Templar. Oli kyllä järkyttävän tylsä promo. Peli ideasta paha sanoa vielä mitään. Vaikutti siltä, että olivat saaneet grafiikkamoottorin siedettävään kuntoon, mutta kaikki muu oli kesken. Olisi ollut NIIN paljon fiksumpaa olla paljastamatta tätä vielä ja näyttää sitten vaikka ensi vuoden e3:ssa, kun on jotain näytettävääkin. Nyt tuo tarvitsee jo aika paljon noustakseen tuosta suosta.
Dead Space 2. Pelimekaniikka näytti samalta kuin aiemmin. Ympäristö erilaista ja juoni on outo. Ykkönen oli aika hyvä, joten varmasti tämäkin on hyvä. Silti tulee filis, että Dead Space ei olisi tarvinnut jatko-osaa.
En ole tosin pelannut ykköstä vielä läpi.
Swarmilla oli ihan hauska traileri. Pidetään mielessä.
Trine 2. Ykkönenkin on pelaamatta, mutta tämä muistutti, että se pitäisi ostaa. On se kyllä nätty kuin mikä!
Silent Hill 8. 8. Kahdeksan. Siinä on se vika.
Ok, en ole pelannut Silent Hillejä, mutta jos niitä on tullut jo seitsemän, niin se paras osa on todennäköisesti jo tullut. Lisäksi jos kaikki sijoittuvat samaan kaupunkiin, niin vaikuttaa vähän tylsältä. Tosin kai näitä on kehuttu suht paljon. Voisivat kuitenkin tehdä jotain uutta mielummin.
Portal 2. Ykkönen pelaamatta, otin se sentään steamista ilmaiseksi viikko takaperin.
Mafia II, aiheena ei kiinnosta yhtään.
XCOM: Menevät ja pilaavat x-comin.

Traileri on pohjanoteeraus. Itse en ole mikään kultasilmä, olen pelaillut alkuperäistä x-comia juuri viimeviikolla.
Silti tuo näyttää surkealta. Ei siis vain visuaalinen ilme, vaan itse grafiikka.
Lisäksi pelillä ei näytä olevan mitään muuta yhteyttä x-comiin, kuin se että siinä tutkitaan napattuja alieneita.
Olisivat voineet nimetä sen ihan joksikin muuksi ja mainita inpiraation lähteeksi x-comin.
Muukalaisetkin ovat jotain palikoita ja limaa. Onpa mielenkiintoista räiskiä haulikolla limaa...
Ei vakuuta yhtään.
Crysis 2 näyttää hyvältä ja peli vaikuttaa myös hyvältä. En ymmärrä Crysisten dissausta. Räiskintä on sujuvaa, juoni on keskinkertainen+ ja voimien käyttö on hauskaa. Itse odotan tätä ja paljon. Puhdas räiskintä kunnon silmäkarkilla höystettynä. Lisäksi odotan Sandbox-editoria, johon rupean tutustumaan. On pari modi/peli-ideaa kavereiden kesken suunnitteilla, vaikka tietotaitoa toistaiseksi puuttuukin, mutta eiköhän sitä löydy.
Olipa paljon hyviä ja kiinnostavia pelejä esillä...
Ai niin... MISSÄ ON MUN ELDER SCROLLS V? Turha väittää ettei se ole kehityksessä.