Jostain syystä sivusto on alkanut uloskirjata minut automaattisesti.
Kaksi ongelmaa:
1) -Tulen foorumille, näyn sisäänkirjautuneena yläreunassa.
-Jos refreshaan tai klikkaan ketjua, pyytää sivu kirjautumaan.
-Kirjautuminen toimii normaalisti, "pidä sisäänkirjautuneena" on päällä.
2)-Kun olen uudelleen kirjautunut edeltävällä tavalla ja klikkaan ketjun kuvaa(näytä uudet viestit tms. Kuva on oranssi, joten uusia viestejä on tullut), antaa sivu ilmoituksen "Uusia viestejä edellisen käyntisi jälkeen ei löytynyt. Klikkaa tästä kokeillaksesi kaikkia lukemattomia viestejä."
-Klikkaan tuota "kaikkia lukemattomia viestejä" ja se näyttää uudet viestit niinkuin pitäisi.
Oletan siis, että "pidä sisäänkirjautuneena" ei toimi minulla jostain syystä.
Käytän Operaa, selain ei poista välimuisteja tai evästeitä automaattisesti. Sivu toimi aiemmin(~pari viikkoa taaksepäin) täysin hyvin. Ongelma voi johtua jostain operan päivityksestä, mutta olisi hienoa jos keksisitte ratkaisun.
Et ole ainoa joka asiasta on ilmoittanut.
IE:llä en itse ole kokenut samaa, mutta Firefoxilla on ko. ongelma myös tietyillä versioilla.
Yksi ongelman aiheuttaja on epäilyssä, joka tosin johtuu gallerian ja foorumin erilaisista evästeistä. nykyiset versiot galleriasta ja foorumista ei vielä ole 100% yhteensopivia.
Emme ole siis paikantaneet vielä ongelman syitä.
IE:n käytöllä ei ole kukaan vielä informoinut ongelmaa.
Olet ensimmäinen joka informoi Operan toimivan noin.
Firefoxilla on muutama tapaus ilmennyt, mutta sekin näyttäisi riippuvan Firefoxin versiosta.
Itse foorumiin tai galleriaan ei ole julkaisun jälkeen tehty muutoksia/päivityksiä, joten se että vasta nyt on alkanut ilmaantua ko. ongelmaa, niin en tiedä tarkemmin mikä sen nimenomaan on vasta nyt aiheuttanut.
En tiedä onko serveripäässä sitten tehty jotain muutoksia operaattorin taholta joka tuollaiseen voisi vaikuttaa.
Mutta ongelmaa tutkitaan. Mysteeri kuitenkin ollut jo pitkään.