An-Cadsolutions      Imgsystems

Kirjoittaja Aihe: Haluaisin kritiikkiä, mielipiteitä..  (Luettu 725 kertaa)

mate4d

• Newbie
  • *
  • Sukupuoli: Mies
    • MSN Messenger  - lumoloota2@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Haluaisin kritiikkiä, mielipiteitä..
« : Toukokuu 11, 2006, 11:13:32 pm »
Olen mallitanut tämän Colt Single Action Army, Frontier, Piecemaker 1873.45 Cal. Jo vuonna 2002.
Cinema user since year 2000, This is just hobby to me. Olen vääntänyt itsekseni Cinemalla silloi tällöin, kavereissa on Max:in ja LightWaven -käyttäjät.

IsoJani

• Jr. Member
  • **
    • Profiili
    • Sähköposti
Re: Haluaisin kritiikkiä, mielipiteitä..
« Vastaus #1 : Toukokuu 12, 2006, 12:41:09 am »
Kiiltoa on hiukan liikaa ja kahvan puu textuuri näyttää toistavan itseään aika selvästi. Muuten kyllä pidän itse mallista... textuurit kaipaavat vain realistisempaa suuntaa.
gj

mate4d

• Newbie
  • *
    • MSN Messenger  - lumoloota2@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : Toukokuu 12, 2006, 04:33:25 am »
Kiiltoa on hiukan liikaa ja kahvan puu textuuri näyttää toistavan itseään aika selvästi. Muuten kyllä pidän itse mallista... textuurit kaipaavat vain realistisempaa suuntaa.
gj

Kiitos palautteesta! Se on totta kiiltää, kiiltää. Tää oli ainoo pähkinäpuu kraffa mitä multa siiloin löyty. Olisin laittanut pari uudempaa rendausta HDri -taustalla mutta en löytänyt niitä.. Nekin kiilsi näillä samoilla säädöilläkun oli tehty. Mutta meni metallista paremmin.

Törmäsin mielenkiintoisiin ongelmiin tätä tehdessä, esim. "Rihlat!?"  ;D

:Admin edit: Quotet korjattu oikeaksi... Mate4d voisi ottaa vaikka tästä korjatusta versiosta esimerkkiä miten quotet asetetaan, ettei tarvitsisi olla jatkuvasti korjailemassa. Tämä on henkilökohtaisesti kolmas kerta kun korjaan saman virheen ja muutkin adminit ovat samaa virhettä korjailleet. -Ember
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 12, 2006, 11:56:54 am kirjoittanut Ember »
Cinema user since year 2000, This is just hobby to me. Olen vääntänyt itsekseni Cinemalla silloi tällöin, kavereissa on Max:in ja LightWaven -käyttäjät.

LW-miäs

• Hero Member
    • Profiili
« Vastaus #3 : Toukokuu 12, 2006, 08:23:10 am »
Malli jees, mut matskut vielä hakusessa  :)