An-Cadsolutions      Imgsystems

Kirjoittaja Aihe: Toukokuu 2011: Kitara  (Luettu 508 kertaa)

Mathatan

• Administrator
  • Sukupuoli: Mies
  • 3dsmax | Maya | Photoshop
    • MSN Messenger  - aamupuuro@msn.com
    • Profiili
    • Poeticus
    • Sähköposti
Toukokuu 2011: Kitara
« : Toukokuu 07, 2011, 10:22:00 am »
Ollut vähän hiljaisempaa näiden haasteiden suhteen, mutta kun aihetta ehdotettiin niin tehdään haastekin.

Eli mallinnus, sheidaus, renskaus ja komppaus haaste, jossa aiheena vapaavalintainen kitaramalli.

WIP:ejä ja valmiita kuvia voi postailla tähän threadiin. Positiivistä palautetta ja rakentavaa kritiikkiä saa antaa myös vapaasti.

Uusia haasteita tehdään, kun tulee aihe ehdotuksia mutta korkeintaan kerran kuussa.
Ei se lahjakkuus, vaan hullu jääräpäisyys! ;D
- Blog -
-- Portfolio --

mega

• Full Member
    • Profiili
Vs: Toukokuu 2011: Kitara
« Vastaus #1 : Toukokuu 08, 2011, 03:55:00 am »
Jes! Aloitan rohkeasti.
Modeli alkaa olemaan jo kuosissa. Tuo kaikukoppa tuli mallineltua jo aikaisemmin, kaulaan ja lapaan meni pari tuntia.

Klikkaa isommax:

yardan74

• Full Member
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : Toukokuu 08, 2011, 04:27:15 pm »
Long time no C.. Näkyy olevan foorumi vielä pystyssä.. :)
Eniweis.. Pitkästä aikaa olen taas innostunut tähän harrastukseen. Rupesin väsäämään Hohnerin resonaattorikeppiä tässä.. Sellaista kun olen pitkään himoinnut. Lonkalta olen enimmät muodot tuohon vedellyt. Yksi netistä ryövätty kuva mallina tuota kopan muotoa ja kaulan mittasuhteita säätäessä.. Jotenkin tossa ruutukaappauksessa hukkuu nuo wiret tuonne tuollee oudosti, mutta jospa tuosta selvän saisi..  F aukot puuttuu vielä, ja epäilen niiden tekemisen olevan meikkiksen taidoille vähän liikaa.. Mutta koitetaan. Jos en saa mallinnettua, niin tekstuurina sitten.. :)  Palautetta vastaan otetaan mieluusti.

..Tämä on harrastus..

Tomler

• Jr. Member
  • **
    • MSN Messenger  - tommi@skripti.fi
    • Profiili
« Vastaus #3 : Toukokuu 09, 2011, 08:36:20 pm »
Itsekin aloin eilen mallintelemaan. Topologia kuvia en kehtaa edes julkaista sillä tämä kitara ei ole topologiaa nähnytkään. Myös meshsmoothia on käytetty  :-[ Noh, kai Guitar Heron Les Paul on kitara siinä missä muutkin.

mega

• Full Member
    • Profiili
« Vastaus #4 : Toukokuu 09, 2011, 11:55:30 pm »
Tuntikausia tuli väkerreltyä näitä nupikoita ja detaileja.. Tullut muutenkin tämän projektin aikana opeteltua käytännössä koko NURBS-mallinus uudestaan. :D
Jäi vahingossa über-terävät asetukset tuohon ensimmäiseen rendiin, sorry.

Miten saa muuten ditheringin päälle V-Ray:ssä? Ruman näköistö tuo taustan "palkkiutuminen" :/. Nuo on muuten VrayPhysicalCameran kautta rendattu, mulla oli zoomia niissä kun en jaksanut vetää kameraa lähemmäksi :D Se näköjään vielä suurenti noita palkkeja detail2 kuvassa.

Klikatkaa isommaksi: :)