Jahas, ettei pahempaa flamettelua alkaisi tulla, niin nää molemmat on kyllä tosi hyviä. Itse näiden uudempien perusteella ehkä alan kallistumaan Jo-Kumin puolelle. Logo on ideana ihan virkistävä, wanhaan gunnon delffiiniin verrattuna.
Jo-kumin työ on todellakin paljon kehittynyt siitä, millaisena sen viimeksi näin (olin pari päivää veke koneelta) Tykkään paljon noista jälkimmäisistä tummemista bannereista ja "kärrinpyörä" logosta. Myös liukuvärimainen efektin käyttö toimii hyvin. Kolmen delffiinin käyttö yhden sijaan on myös kiva oivallus. Pysty bannerikin toimii. Mielestäni ei "haittaa" vaikka teksti on pystyssä, se hieman virkistää verrattuna yleiseen.
Hieman kritiikkiä.
Typoa voisi ehkä selkeyttää. Se tavallaan sotkee itse itseään. Fontti on hyvin pelkistetty, mutta kuitenkin sen lukemista on hankaloitettu jopa liiallisella tiivistämisellä. Esim. numeron 3-erottamista 3DOLPHIN-tekstistä harkitsisin (pieni suurennuskin riittäisi) ja toisaalta myös kapitaalien käyttöä kaikissa kirjaimissa miettisin tarkasti.
Palkissa olevat kolme delfiiniä on sijoiteltu ehkä hieman harkitsemattomasti. Keskimmäisen paikkaa muuttaisin ehkä hieman, tai sitten siirtäisin kauimmaista pikkaisen lähemmäksi. Toisaalta jos et halua symmetristä tunnetta, niin silloin joutuu miettimään tarkemmin. Nyt kuitenkin se näyttää hieman "no kunhan on sinne päin" läväisyltä.
Efektiäkin ehkä hieman vielä viilaisin. Se näyttää jo hyvältä, mutta varmasti keksit jotain että saat sen näyttämään vielä paremmalta..

Toivottavasti kritiikki ei haittaa, uskon sinun kestävän sen.
Jahas, tänään olis aikaa värkätä. Pitää katsoa ehtiikö sitä. No jos en niin jatkakaa hyvää työtä.

Pieni kilpailu luo aina parempia tuloksia. (kunhan se ei toisaan mene yli)