An-Cadsolutions      Imgsystems

Kirjoittaja Aihe: Kuulokkeet  (Luettu 1162 kertaa)

Code6

• Newbie
  • *
    • Profiili
Kuulokkeet
« : Elokuu 13, 2006, 01:10:46 pm »
Nonniin tässä aloin mallintelemaan jotain simppeliä settiä näin harjoituksen vuoksi niin päädyin sitten lopulta kuulokkeisiin. Noh kuitenkin homma kesti ja kesti ja kestää edelleen kiitos kokemattomuudelle mutta ei se mittään, harjoitusta tässä kaivataankin. Mitä pidemmälle tuotakin vie niin sitä enemmän siihen tahtoisi lisätä uutta ja tietenkin viilailla loputtomiin yksityiskohtia..  Nooh mutta oikeastaan tuossa pitäisi enään vain tehdä se että luo tuolle jonkinlaisen piuhasetin ja lisäillä tekstiä sekä muuta pientä. Tosin tuollainen kierteinen piuha (spring) mitä ensin ajattelin voisi olla jees mutta hankalaa vielä saada muokattua haluttuun muotoon. Kyseisestä pihasta näette esimakua alla näkyvästä kuvassa.

lähempää tarkastelua ja kuvaan jäänyt keskeneräinen piuha..

Hieman isompi yleiskuva

EDIT: huomasin että ilmeisesti olen onnistunut vaihtamaan HDRI kuvankin renderöintien välillä.. Nooh kyllä tämä tästä vielä  ;D

Mutta vinkkejä ja neuvoja otetaan lämpimästi vieläkin vastaan.

FJ-Susi

• Full Member
    • Profiili
    • Sähköposti
Re: Kuulokkeet
« Vastaus #1 : Elokuu 17, 2006, 10:48:53 pm »
aika hot.... :)

Code6

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2 : Elokuu 17, 2006, 11:09:53 pm »
ohho ensimmäinen kommentti!  :-*

Mutta mutta, tosiaan vielä mennöö hetki ennenkuin saan tuonkin rojektin valmiiksi ja jopa onnistuisin nyt käyttämään yhtä ja samaa hrdi kuvaa  ;D

zedar_1

• Hero Member
  • Sukupuoli: Mies
    • MSN Messenger  - zedar_01@hotmail.com
    • Profiili
    • 3D Kuvani
« Vastaus #3 : Elokuu 18, 2006, 01:18:24 pm »
Hienolta näyttää! Yksityiskohtia on hyvin ja renderi on ihan hjuva kans.
"Olen sellainen läpi harmaan kiven, keksi pyörä uudestaan ja opi kantapään kautta -tyyppinen henkilö."

Code6

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #4 : Elokuu 18, 2006, 01:46:27 pm »
Tuli tuossa mieleen että pitäisi alkaa miettiä että mitä materiaalia käyttäysi noissa pehmusteissa? Jotain karvaa tai kenties nahkaa? Mitäs ootte ihmiset mieltä?

Angaroth

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #5 : Elokuu 18, 2006, 01:50:44 pm »
Pikkuisen rypyllään oleva nahka toimisi ehkä parhaiten...ainakin mun mielestä  :D

LW-miäs

• Hero Member
  • Sukupuoli: Mies
    • Profiili
« Vastaus #6 : Elokuu 18, 2006, 01:52:54 pm »
Eikös se pehmeää nahkaa pitäisi olla? Karvat ei innosta kuulokkeissa :)
Itse kuvissa mua henk.koht. häiritsee liika heijastus/kliinisyys valkoisissa osissa. Malli on jees!

Code6

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #7 : Elokuu 18, 2006, 02:04:23 pm »
Jeesh, kiitoksia kommenteista. 
Tosiaan alan itsekkin kallistua tuohon nahan suuntaan joten alanpa metsästämään sopivia tekstuureja sekä muokkaamaan pehmusteita sopivimmiksi.

Tosiaan heijastuksille ja kliinisyydelle on hyvä syy sillä käytän niitä osana teemaa joka liittyy omaan portfolio/sarjakuvasivustoon joka kulkee nimellä Pure White. (www.purewhite3d.com;)

Mutta tuolla ei ole vielä mitään sillä olen paraikaa valmistelemassa/viimeistelemässä materiaalia jota sitten uppailen tuonne sitämukaan kun niitä valmistuu. Huolet pois, en ole aikaissa käyttää pelkkää valkoista ja harmaan sävyjä töissäni.