An-Cadsolutions      Imgsystems

Kirjoittaja Aihe: Kiikaritähtäin ?  (Luettu 1288 kertaa)

Arkkitehti

• Newbie
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
Kiikaritähtäin ?
« : Helmikuu 05, 2007, 08:47:18 pm »
Elikkäs olen tässä nyt juuri aloitellut tekemään kaikenlaista maxilla...ja nyt sitten rupesin tekemään kiikaritähtäintä...en tiedä liittyykä tämä mallinnukseen (tai no mitä väliä)!
Elikkäs laitan muutaman kuvan (huom.kesken eräinen työ)...ei liian raakoja kommentteja kiitos :)
Ainiin ja vielä...tämä on vain 2 tunnin työ!

Ja vielä toinen:

Ja nyt kun kerran pyysitte niin hiukan enemmän kuvia :) ja selostusta miten tehty...!

Kuva 1:

Kuva 2:

Kuva 3:

Ja selostusta:
Eli tämä on tehty mallista (joka on minulla kotona) ja olen käyttänyt niitä tavallisia osia (box, cylinder, jne.) ja tuon lasin tein jotenkin itse en ole edes varma kai se oli joku raytrace juttu :)
Kumminkin...en ajatellut tehdä vielä asetta tähän koska tämäkin on jo aika haastavaa ja olen vasta aloittelija :(!
Ja jos sopii niin kyselisin hieman asioita tässä samalla.

Ensimmäiseksi kysyn, että jos teen planen miten saan siihen bitmapin (käytän AutoDesk 3Ds Max 9 nimistä ohjelmaa).
Olen kokeillut kaikkea..material editorin joka kohtaa eikä suostu menemään...!

Ja taas vaan mielipiteitä noista lisä kuvista :)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2007, 12:36:03 pm kirjoittanut Arkkitehti »

Mathatan

• Administrator
  • Sukupuoli: Mies
  • 3dsmax | Maya | Photoshop
    • MSN Messenger  - aamupuuro@msn.com
    • Profiili
    • Poeticus
    • Sähköposti
Vs: Kiikaritähtäin ?
« Vastaus #1 : Helmikuu 05, 2007, 09:12:15 pm »
Keskeneräiset työt tulisi laittaa tuonne WIP-osiolle, jos sinulla ei tekemiseen liittyen ole jotain suoraa kysyttävää.
Ei se lahjakkuus, vaan hullu jääräpäisyys! ;D
- Blog -
-- Portfolio --

Arkkitehti

• Newbie
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : Helmikuu 05, 2007, 10:00:04 pm »
Kiitos...tulevaisuudessa sinne sitten :) !

Muuten millainen tuo oli ?

Tak

• Administrator